logo
HomeArticlesAbout
HomeNewsBooksJournalsInformation & ServicesPartners
Register | Login
Research Article
Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie 95(3/4): 151-163
https://doi.org/10.5117/mab.95.59740 (21 Apr 2021)
Other versions:
XML
PDF
 
 
Twitter
Facebook
Mendeley
Reddit
Notify a colleague
  • ContentsContents
  • Article InfoArticle Info
  • CitationCitation
  • MetricsMetrics
  • CommentComment
  • RelatedRelated
  • FigsFigs
  • TabsTabs
  • RefsRefs
  • CitedCited
  • Article title
  • Samenvatting
  • Trefwoorden
  • 1. Inleiding
    • 1.1 De centrale onderzoeksvragen en het onderzoeksmodel
    • 1.2 Definities
  • 2. Literatuuronderzoek en hypothese-ontwikkeling
    • 2.1 Verwachte omzetgroei als afhankelijke variabele
    • 2.2 Benutting van de ruimte voor verbetering in relatie met omzetgroei
    • 2.3 Moderatie-effecten van samenwerking van ondernemers met buitenstaanders
      • 2.3.1 Moderatie
      • 2.3.2 Samenwerking van de ondernemer met de buitenstaander als moderator
      • 2.3.3 Samengestelde moderatoren en voorspelbaarheid van moderatie-effecten
  • 3. Methodologie
    • 3.1 Steekproef
    • 3.2 Variabelen
      • 3.2.1 Samenwerking
      • 3.2.2 Verwachte omzetgroei en prestaties personeel, waardepropositie en communicatie
    • 3.3 Data-analyse
  • 4. Resultaten
  • 5. Discussie en aanbevelingen
    • Effecten van ruimte voor verbetering op de verwachte omzetgroei
    • Moderatie-effecten van de samenwerking met buitenstaanders voor de prestaties van het personeel
      • Moderatie-effecten van de samenwerking met buitenstaanders voor de waardepropositie en de communicatie
    • Moderatie-effecten van de samenwerkingsintensiteit als toevoeging op de samenwerking met de betaalde buitenstaander
    • Aanbevelingen voor de theorie
    • Aanbevelingen voor de praktijk
  • 6. Beperkingen
  • 7. Conclusies
  • Literatuur
  • Bijlage 1
  • Bijlage 2
  • Bijlage 3
Powered by

This website uses cookies in order to improve your web experience. Read our Cookies Policy

OK