Maandblad Voor Accountancy en Bedrijfseconomie 77(6): 287-294, doi: 10.5117/mab.77.17505
Inzet van Enterprise Resource Planning in het onderwijs
L. H. H. Bollen
Corresponding author:
L. H. H. Bollen © L. H. H. Bollen. This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (CC BY-NC-ND 4.0), which permits to copy and distribute the article for non-commercial purposes, provided that the article is not altered or modified and the original author and source are credited.
Citation:
Bollen LHH (2003) Inzet van Enterprise Resource Planning in het onderwijs. Maandblad Voor Accountancy en Bedrijfseconomie 77(6): 287-294. https://doi.org/10.5117/mab.77.17505 | ![Open Access](/i/open_access_icon_colour.svg) |
Abstract De hoge adoptiegraad van Enterprise Resource Planning (ERP)-software onder zowel grote als kleinere ondernemingen, leidt ertoe dat de grote meerderheid van afgestudeerde bedrijfseconomen en bedrijfskundigen beroepshalve met deze software te maken krijgt, zowel in de rol van gebruiker als in de rol van manager. Dit artikel beoogt een handvat te geven aan docenten die aandacht willen besteden aan ERP in het onderwijscurriculum.