Maandblad Voor Accountancy en Bedrijfseconomie 74(8): 297-307, doi: 10.5117/mab.74.20951
Turbulente markten en recente ontwikkelingen in marketing Science
P. S. H. Leeflang
Corresponding author:
P. S. H. Leeflang © P. S. H. Leeflang. This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (CC BY-NC-ND 4.0), which permits to copy and distribute the article for non-commercial purposes, provided that the article is not altered or modified and the original author and source are credited.
Citation:
Leeflang PSH (2000) Turbulente markten en recente ontwikkelingen in marketing Science. Maandblad Voor Accountancy en Bedrijfseconomie 74(8): 297-307. https://doi.org/10.5117/mab.74.20951 | |
Abstract Markten en marketing zijn sterk in beweging. Er is sprake van een grote ‘turbulentie’. In dit overzichtsartikel worden de belangrijkste ontwikkelingen in ‘marketing’ besproken. Allereerst komen de belangrijkste trends die zich op markten voordoen ter sprake. Vervolgens worden de belangrijkste ontwikkelingen in het vakgebied/de theorie (marketing science) gerubriceerd en besproken. We sluiten af met enkele verwachtingen ten aanzien van toekomstige ontwikkelingen.