Research Article
Other versions:
- ContentsContents
- Article InfoArticle Info
- CiteCite
- MetricsMetrics
- CommentComment
- RelatedRelated
- FigsFigs
- TabsTabs
- RefsRefs
- CitedCited
-
Article title
-
Samenvatting
-
Trefwoorden
-
1. Inleiding
-
1.1 De centrale onderzoeksvragen en het onderzoeksmodel
-
1.2 Definities
-
-
2. Literatuuronderzoek en hypothese-ontwikkeling
-
2.1 Verwachte omzetgroei als afhankelijke variabele
-
2.2 Benutting van de ruimte voor verbetering in relatie met omzetgroei
-
2.3 Moderatie-effecten van samenwerking van ondernemers met buitenstaanders
-
2.3.1 Moderatie
-
2.3.2 Samenwerking van de ondernemer met de buitenstaander als moderator
-
2.3.3 Samengestelde moderatoren en voorspelbaarheid van moderatie-effecten
-
-
-
3. Methodologie
-
3.1 Steekproef
-
3.2 Variabelen
-
3.2.1 Samenwerking
-
3.2.2 Verwachte omzetgroei en prestaties personeel, waardepropositie en communicatie
-
-
3.3 Data-analyse
-
-
4. Resultaten
-
5. Discussie en aanbevelingen
-
Effecten van ruimte voor verbetering op de verwachte omzetgroei
-
Moderatie-effecten van de samenwerking met buitenstaanders voor de prestaties van het personeel
-
Moderatie-effecten van de samenwerking met buitenstaanders voor de waardepropositie en de communicatie
-
-
Moderatie-effecten van de samenwerkingsintensiteit als toevoeging op de samenwerking met de betaalde buitenstaander
-
Aanbevelingen voor de theorie
-
Aanbevelingen voor de praktijk
-
-
6. Beperkingen
-
7. Conclusies
-
Literatuur
-
Bijlage 1
-
Bijlage 2
-
Bijlage 3
Subscribe to email alerts for current Article's categories